Przejdź do treści »

Szukaj produktów

Witamy na oficjalnej stronie POWERbreathe

Rozgrzewka mięśni wdechowych

Training

Rozgrzewka POWERbreathe poprawia działanie mięśni wdechowych

Badania wykazały, że standardowa rozgrzewka przed głównym treningiem nie przygotowuje mięśni wdechowych do trudów ćwiczeń. Ale testy laboratoryjne wykonane w grupie zawodników trenujących wioślarstwo dowodzą, że rozgrzewka z POWERbreathe znacznie poprawia wyniki w tym sporcie i redukuje duszność.2

Gdy nie rozgrzeje się odpowiednio mięśni wdechowych, prowadzić to może do nadmiernej duszności na początku każdego ćwiczenia. Trening z POWERbreathe może być stosowany, aby rozgrzać właśnie tę grupę mięśni przed ćwiczeniami właściwymi, ustawiając na urządzeniu niższe obciążenie.

Aby mieć lepsze wyniki, trenuj mądrzej, a nie ciężej.

 

Rozgrzewka w treningu mięśni wdechowych z POWERbreathe

Najpierw należy określić bieżące ustawienie treningowe, sprawdzając pozycję wskaźnika poziomu treningu na skali. W czasie rozgrzewki opór stawiany przez POWERbreathe powinien być ustawiony na około 80% normalnego oporu treningowego danego użytkownika. Poniższa tabela pomoże obliczyć najlepsze obciążenie rozgrzewkowe dla danego obciążenia treningowego.

 

Kiedy POWERbreathe jest już ustawiony na odpowiedni poziom rozgrzewki, należy wykonać dwie serie po 30 oddechów, przedzielone przerwą. Wdechy powinny być pełne i mocne. Procedura ta powinna trwać najwyżej pięć minut od rozpoczęcia ćwiczenia, treningu lub zawodów.

 

Badania:

Odnośniki do artykułów naukowych publikowanych w renomowanych czasopismach naukowych recenzowanych przez samych naukowców. Oprócz oryginalnych badań zamieściliśmy także niektóre artykuły poświęcone ćwiczeniu mięśni wdechowych, które zostały napisane przez ekspertów w tej dziedzinie.



baner
baner