Przejdź do treści »

Szukaj produktów

Witamy na oficjalnej stronie POWERbreathe

Mój koszyk

Lp Nazwa Dostępność CenaIlość Wartość
Suma: 0,00


Robiłeś/aś już u nas zakupy? Zaloguj się na swoje konto::

Twój e-mail: hasło:

Zapomniałem hasła

Sposób dostawy

Dane osobowe / Adres dostawy

Odbiorca*
Miejscowość*
Ulica*
Nr domu / mieszkania* /
Kod pocztowy*

Dane do faktury

Nabywca*
Miejscowość*
Ulica*
Nr domu / mieszkania* /
Kod pocztowy*
NIP*


Kontakt

Osoba kontaktowa*
Telefon*
E-mail*

Uwagi

Uwagi

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.swimshop.pl

www.runpoint.pl

www.klubben.pl

www.trishop.pl

Rejestracja

Rejestrując się na naszej stronie i przekazując nam swoje dane osobowe, wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie przez Klubben Polska sp. z o.o.

Twoje dane nie będą udostępniane osobom trzecim ani innym firmom. Każdy klient ma wgląd w swoje dane i może je w każdej chwili zmodyfikować/usunąć z naszej bazy.

Karta stałego klienta

Jeżeli suma wartości zamówień na koncie klienta przekracza 1000 PLN, otrzymuje kartę stałego klienta oraz prawo do 5% zniżki przy zakupach w naszym sklepie.
Powyższy rabat dotyczy klientów indywidualnych i nie dotyczy produktów aktualnie objętych promocją (rabaty nie sumują się).

Przesyłka

Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Cena przesyłki przy zamówieniach opłaconych z góry – 15,00 zł (cena przesyłki dodana do kwota zamówienia przelana na nasze konto).
Cena przesyłki wysyłanej za pobraniem (płatne kurierowi przy odbiorze) to 15,00 zł. Kwota za przesyłkę doliczona jest do faktury za towar.

MAKSYMALNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA Z OPCJĄ ZA POBRANIEM NIE MOŻE PRZEKRACZAĆ 5000ZŁ

POWYŻEJ TEJ KWOTY ZAMÓWIENIA BĘDĄ REALIZOWANE TYLKO Z OPCJĄ WPŁATA Z GÓRY NA KONTO

Zamówienia za towar wartości powyżej 300 zł opłacone z góry realizujemy na nasz koszt. Warunki wysyłki dla zamówień zagranicznych ustalamy indywidualnie.

Towary o dużym gabarycie/kubaturze wysyłamy po wcześniejszej indywidualnej wycenie wysyłki i ustaleniu jej kosztów transportu z klientem. Każdy produkt którego dotyczy ta klauzula jest indywidualnie opisany , oznaczony na naszej stronie. Nawet jeżeli system nie naliczy powiększonych kosztów transportu na duże towary nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu poinformowania o kosztach wysyłki.


Numer naszego rachunku bankowego:

GETIN Bank
51 1560 0013 2353 7469 9000 0001

Przy wpłatach z góry na konto prosimy o podanie numeru zamówienia i nazwiska zamawiającego.

Zamówienia złożone z opcją „wpłata z góry” są automatycznie anulowane w przypadku braku płatności w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.

Również zamówienia z opcją "odbiór własny w Bydgoszczy" są automatycznie anulowane jeśli ich odbiór nie nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.

W chwili wysyłki towaru klient otrzymuje na podany w chwili zamówienia adres e-mail potwierdzenie nadania przesyłki wraz z numerem paczki i danymi kontaktowymi firmy kurierskiej.

SYSTEM SPRZEDAŻY RATALNEJ
W naszych sklepach macie Państwo możliwość zakupów ratalnych przez Bank Credit Agricole minimalna kwota zamówienia do zrealizowania  na raty to 500 PLN. Towar zakupiony w systemie ratalnym zostanie wysłany po potwierdzeniu podpisania umowy z Credit Agricole przez Bank.

Procedura uzyskania kredytu i podpisania umowy jest podpisana pod linkiem:


Czas realizacji zamówienia

Towary na stanie wysyłamy na bieżąco z czasem dostawy do 7 dni roboczych.

Jeśli czas dostawy ulegnie znacznemu wydłużeniu, skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej/telefonicznie.
Wszelkie zmiany/błędy zgłaszać należy w formie pisemnej niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

Szczegółowych informacji na temat czasu dostawy poszczególnych produktów nie znajdujących się na stanie zasięgnąć można pisząc na adres info@klubben.pl.

E-FAKTURA


Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (Dz. U. 2012 poz. 1528 ), Kupujący akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej na adres e-mail podany w trakcie rejestracji lub podczas dokonywania zakupów w sklepach należących do KLUBBEN POLSKA sp. z o.o. . Za moment otrzymania faktury przez Kupującego uznaje się moment otwarcia korespondencji elektronicznej z załączoną fakturą (weryfikowany poprzez elektroniczne potwierdzenie odbioru).

KLUBBEN POLSKA sp. z o.o. wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej, gwarantując integralność ich treści w szczególności poprzez zapisanie ich w formacie pliku PDF (Portable Document Format).

W celu spełnienia obowiązku zapewnienia czytelności faktur przez okres jej przechowywania w formacie i treści jednokładnej z przesłaną do klienta, faktury archiwizowane są przez KLUBBEN POLSKA sp. z o.o.,  skatalogowane według okresów księgowych przez okres 5 lat.

Faktura elektroniczna zostaje wysłana do Kupującego w momencie zrealizowania zamówienia.

Klient zobowiązany jest do przechowywania otrzymanych faktur w formie elektronicznej, w sposób dowolny ale zapewniający autentyczność pochodzenia, integralność treści i czytelności tych faktur, łatwości ich odszukania oraz bezzwłoczny dostęp do faktur organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.

Reklamacje/zwroty

Zwykły formularz zamówienia do wysłania faksem

Formularz wymiany/reklamacji/zwrotu do pobrania

Klient ma prawo zwrócić/wymienić nieużywany towar w przeciągu 10 dni bez podania przyczyny wraz z oryginałem faktury. Koszt przesyłki pokrywa klient. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym , paczka powinna zawierać komplet akcesoriów , oznaczeń i instrukcji oryginalnie zawartych z produktem w celu łatwej identyfikacji tegoż produktu i prawidłowego dopełnienia procedury zwrotu.

Reklamowany towar nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych w tym szczególności potwierdzających próbę samodzielnej naprawy przez klienta lub inne nieupoważnione do tego osoby. Stwierdzenie takiej ingerencji powoduje utratę gwarancji i prawa do reklamacji w KLUBBEN POLSKA Sp. z o.o.

Pieniądze zwracane są przelewem bankowym na wskazany wcześniej rachunek w ciągu 30 dni od wystawienia dokumentu potwierdzającego zwrot.
Koszt przesyłki reklamacyjnej spada na klienta, zwrot naprawionego/zastępczego towaru odbywa się na koszt naszej firmy, o ile reklamacja znalazła uzasadnienie.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar zwracany jest na koszt klienta.
Zakres praw konsumenta reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.). W razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości lub braków w dostawie klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki lub, po odbiorze, natychmiast skontaktować się z kurierem i zażądać protokołu uszkodzenia. Protokół stanowi podstawę do dalszych roszczeń.
Prosimy o niezwłoczny kontakt i wyjaśnienie przed odbiorem paczki naruszonej/uszkodzonej koniecznie PRZED jej przyjęciem i złożeniem podpisu na liście przewozowym.

Nie możemy odpowiadać za przesyłki ewidentnie uszkodzone w transporcie lub naruszone przez osoby trzecie, jeśli klient swym podpisem zatwierdzi ich odbiór.


UWAGA! Nasza firma nie przyjmuje zwrotów wysyłanych za pobraniem przez klienta.



« wstecz



baner
baner